Powered By Blogger


tetamu terhormat singgah

TERIMA KASIH YA ALLAH..


Hari ini adalah PEMBERIAN..manfaatkanlah sebaik2nya... kerana SEMULIA2 hamba adalah yang paling tinggi TAQWANYA.. semalam adalah SEJARAH buat kita....b'ISTIGHFAR lah kita untuknya..... dan b'SYUKUR atas kurniaan hidayah dariNya..... kerana sebaik baik ZIKIR adalah istghfar...dan sebaik baik DOA adalah alhamdulillah.. esok adalah MISTERI.......yang padanya terletak angan angan... dan SEBIJAK2 manusia adalah yang sentiasa mengingati akan kematiannya... dan mempersiapkan diri untuk kehidupan sesudah mati....... dan TERPELIHARALAH sebahagian iman didalam dada anak ADAM bila dalam hatinya MENYINTAI saudara s'islamnya yang lain kerana ALLAH SWT....."

Selagi kita tak lupakan Allah SWT.. insyaallah, Dia takkan lupakan kita. 
peciterku.blogspot.comSemakin kita ditimpa ujian yang kadang-kadang membuatkan kita terduduk kaku,hati merintih hiba, itu tandanya kasih sayang Dia semakin kuat untuk kita. Lagipun Allah SWT telah berfirman bahawa Dia tidak akan membebani hambaNya melainkan apa yang termampu dipikul oleh hambaNya itu. "

Ya Allah, anugerahkanlah kepada kami syurga-Mu dengan rahmat dan kasih sayang-Mu. Jadikanlah kami hamba-Mu yang beriman dan bertaqwa. Kami teringin menemui-Mu di syurga. Ampunkahlah dosa-dosa kami.

No comments:

Post a Comment