Powered By Blogger


tetamu terhormat singgah

ada jodoh juga akhirnya..

dah lama saya pendam tentang hal...nk buat ke x nak ni eh?pikir punya pikir still x dapat jawapan yang pasti lg.
kalau saya luahkan...ada ke orang yang terima nnt?ermm....pikir lg..adoii.
asyik2 duk usha yg org punyer je...jd secret admire lg 2....spy dlm senyap(ala2 spy girl gitu)


kawan-kawan saya ada cakap...'jgn dok usha yg orang je...buat la sendiri kalu dh brminat sangat....
cuba p lamar lah....'
ishhh... ingatkn senang ke nk lamar cam 2 je..kena ada peraturannya juga tau..
tengok la nnt...klau hati dah trbuka.....
dh lebih setahun dh ni..x abis pikir lg ke cik ah oiii....(hatiku brmonolog)
akhirnya, hasrat tu ku pendam seribu bahasa(cewah..ayat..sasterawan negara ooo)


otak dh serabai duk pikir apa nama 'ia' erk?
nk stori apa erk?
kalu org kutuk camner erk?
sudi ke org datang ke 'rumahku' erk?
dan bnyak lg 'erk' yg trkluar dari kerongkongku ini.


kata hati memujuk(cuba dulu..kalu x cuba kamu x tau keberkesananya)


akhirnya..setelah masa pikir dh tamat(stahun lebih dah)....
dengan ini saya mengumumkan bahawa saya sudah rela 'berpunya'...
YA ALLAH...berkati la diriku ini.....semoga apa yg kulakukan ini dapat mnfaat utk diriku dan semua disekilingku..aamiiin


kamu semua nk tau apa yang trjadi?jeng3.....jeng..jeng..jeng...jeng..jeng...jeng..jeng....
;;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
dengan hati yg trbuka saya pn melamar la 'ia'...
akhirnya mnjd milik sah sy.....huhuhu..x sangka,brjaya juga...(buat sndiri tanpa bantuan sape2 pn)
































OH...MY BLOGKU..peciterku.blogspot.com


hau..hua...hua...amacam...ada jodoh x saya ngan MY BLOG....
doakn kami sukses erk...huhuhu








No comments:

Post a Comment