tetamu terhormat singgah

beg kuliah punya cerita...

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh....salam seluas rezeki dan kasih sayang ALLAH SWT, semoga kita semua senantiasa dalam redha ilahi dunia wal akhirat



alhamdulillah dikesempatan utk buka blog ni, sy nk coretkn rasa syukur dan brterima kasih yg x trhingga kpd my lecturer....PN ZURINAH BT AHMAD

hah...nk tau bakpo??

sebab.....

ini punya kisah

pelbagai bentuk,warna n corak





rezeki jgn ditolak





knp dgn beg2 ni semua??????

klau semua nk tau,beg2 ni adalah pmberian dr lecturer sy kpd sy....


KENAPA?????


gini kisahnya......

sy ni klau g kuliah mmg sgt2 suka bwa beg2  kain yg mcm kita beli brg2 lelong 1 beg RM10....tau x...
tau x.....


meh sy tunjukkn.....




ehem...ehem.....


mmperkenalkan......




beg yg byk brjasa kpd sy.....

simple better than over
nice kn....(^,^)





NK DIJADIKAN CERITA............




JENG...JENG.....JENG.....


rupa-rupanya selama ni lecturer sy duk perhatikn sy..(huh..prasan)

ye la mn taknya.....sy guna beg2 ni semua smpai dh jd mcm ni hah....

w'pun trkoyak...still juga bawa g kelas....







my lec (suka biasakn dirinya 'cikgu") ckp kt sy,peristiwa brlaku swaktu sy kt kereta cikgu tolong angkatkn beg beliau sbb my cikgu x brp sihat.....(T,T)

brlaku la dialog antara kami.....

my cikgu : fatihah,cikgu ada sesuatu nk bg kt awk ni....
saya        : apa cikgu?
my cikgu  : ni hah, sy bawakn beg utk awk..
saya        : beg apa ni cikgu??
my cikgu : sy duk tngok awk suka benor guna beg kain mcm ni...sbb tu sy bawa utk awk ni....
saya        : tersengeh2.....kaver kegembiraan
my cikgu : nnt lepas kelas awk dtg ambil kt kereta cikgu eak....
saya        : alaa...cikgu..apa ni susah2 je...
my cikgu : mana ada sushnya...lgpun dr trbiar x guna baik sy bg awk pakai je...
saya        : (tangan duk pegang n belek2 beg2 yg ada...)
my cikgu : tengok..dh trkoyak beg pn still guna lg.....(kami ketawa sama2)
saya        : sy suko cikgu....(sengeh2 lg..)


abis je kelas g kt kereta my cikgu n ambil bawa balik...alhamdulillah...rezeki waktu senja....kelas abis pkul 7pm..........



apa yg sy nk coretkn kt sni bkn utk brmegah2 tp,ucapan rasa syukur dan amat2 brterima kasih pd my cikgu.....ishhhh tiba2 touching la plak.....byk sgt beg dia bg.....sy share juga ngan kwn2 serumah yg lain....



antara beg yg sy suka

ni beg yg paling sy suka guna skrg ni.....x tau la smpai bila brtahan....
smpai koyak baru tukar hok lain






Hasil Nukilan
N_Fatihah AbduLLah Yusri
teratak sewaku.... MELAKA.










2 comments:

  1. Assalam cik ah..pekaba?dah berwajah baru ek blog nie..rasa cam dah lama dah sy tak dtg sini..sorry ok..wahh bestla dapat bg baru ek..hehe..prihatin tul cikgu tu..selalu kalau kita selesa guna satu brg tu mesti nak guna habis-habisan..kan

    ReplyDelete
  2. w'laikumsalam TF....baik alhamdulillah...x ada la bru sgt..biasa2 je....x hebat mcm TF pnya...huhuhuhu..
    syg sgt2 kt my lecturer 2....mmg prihatin..
    btul 2 TF,bla kita dh selesa gna brg 2..hok 2 jga la kita bwa kehulu,kehilir..

    ReplyDelete